بالغ بر 7 عکس گرفتم ولی یک مشکل دارم نمی تونم فایل رو از گوشی به کامپیوتر انتقال بدم ارووری به نامه 0x80030001 دارم که فایل رو انتقال نمی ده !
فک کنم ویروسیه ,شاید مشکل از رابط باشه.
برای مشکلت تا\یک جدا بزنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید